Nieuws

Nieuws & Actualiteiten


Ouderwets reclame maken werkt nog steeds

Woensdag 20 februari 2019

Als je als ondernemer niet zo goed weet hoe je sociale media – zoals Facebook, LinkedIn, Instagram – moet gebruiken, dan lijken uw dagen geteld. Tenminste, zo lijkt het als we alle internetbureaus dienen te geloven. Toch is de waarheid niet zo eenzijdig. Uit een recent onderzoek blijkt namelijk dat de positieve effecten van offline marketing niet te onderschatten zijn.

Graag delen we met u enkele voordelen van ‘ouderwetse’ offline reclame.

  • Vertrouwen stijgt sneller door reclame in massamedia.
    Als vele consumenten uw bedrijfsnaam tegelijkertijd voorbij zien komen (bijvoorbeeld in de vorm van een krantenadvertentie), dan geeft dat een impuls aan het vertrouwen. Het is net zoiets als dat een vol stadion ineens allemaal uw naam scanderen, dat heeft veel meer impact dan dat 1 iemand (zoals dat gebeurt via social media) uw naam roept. 
  • Een ouderwetse brief met postzegel valt op en krijgt aandacht.
    Vandaag de dag val je op als je extra moeite doet door een ouderwetse brief in envelop toe te sturen. De kans dat de ontvanger de brief opent is groter dan bij een email. 
  • Er gaat niets boven persoonlijke aandacht.
  • Het is mooi als een klant naar uw winkel of bedrijf toekomt. U kunt dan alle aandacht geven die nodig is. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om wat vaker een vertegenwoordiger in te zetten. Want er gaat weinig boven persoonlijke aandacht, waarbij het natuurlijk wel helpt als uw vertegenwoordiger ook weet wat de behoeften zijn van uw klanten.
< Terug

Meest recente berichten

Grond telt niet mee voor de fosfaatruimte

Vrijdag 23 augustus 2019 (Agrarisch)
Een melkveehouder had in 2015 een gras op stam overeenkomst afgesloten met een stichting Provinciaal Landschap, waarbij hij het gras van ongeveer 20 ha natuurlijk grasland kocht. De stichting had de percelen... Lees verder >

Pacht vereist bedrijfsmatige uitoefening van landbouw

Vrijdag 23 augustus 2019 (Agrarisch)
Bij de wijziging van het pachtrecht in 2007 is het zogenaamde bedrijfsmatigheidsvereiste ingevoerd. Dit houdt in dat het gepachte bedrijfsmatig moet worden gebruikt ter uitoefening van landbouw. In pachtkwes... Lees verder >

Beroep en overmacht directe betalingen GLB

Dinsdag 20 augustus 2019 (Agrarisch)
Bij de directe betalingen GLB moet men zich houden aan de voorwaarden om volledige betaling te ontvangen. Men kan een beroep doen op overmacht wanneer door extreme omstandigheden niet aan alle voorwaarden ka... Lees verder >

Randvoorwaardenkorting voor onjuiste bespuiting door loonwerker

Donderdag 15 augustus 2019 (Agrarisch)
Een landbouwer werd met 20% gekort op zijn bedrijfstoeslag, omdat een toezichthouder van het waterschap had geconstateerd dat een door de landbouwer ingeschakelde loonwerker het gewasbeschermingsmiddel glyfo... Lees verder >
Meld u aan voor de OOvB nieuwsbrief